tvorba webových stránek html
Publikováno 08.12.2012 v 21:24 v kategorii Novinky, přečteno: 123x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a ustavičně budou) základem seo, eventuálně spíše, faktory usměrňující hodnocení webu a dohromady i jeho pořadí ve serp, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem předně. Avšak právě už je zřejmé, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - ověřený jistě. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních postupů. Můžeme objevit, že google klade v první řadě maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (snad) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz