Vše o webuPROFI SEO

tvorba webových stránek html

Publikováno 08.12.2012 v 21:24 v kategorii Novinky, přečteno: 123x

Postavit opravdu užitečný web, ale není úplně triviální. Správně pracující web musí splňovat pár základních pravidel. Počínaje správným umístěním grafický prvků, přes dobrý textový obsah, střízlivou grafiku, optimální stavbu atd. Myslet si, že poprosíte kamaráda nebo jeho syna na studiích aby Vám v jednoduchém html kódu poslepoval web, snad už nikdo nebude. Využijte raději profesionální tvůrce www stránek, ti jistě sledují nejnovější postupy a potřeby svých klientů. Pokud Vám nevyhovuje realizace www stránek přes firmu, která vše zařídí, můžete se s klidem oslovit odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor. Velké množství manažérů www stránek investují obrovské sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je určitě dobré, ale pokud web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to vyhozené prostředky. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělý web bez návštěvníků také nám žádný profit nepřináší. A může být pozdě na to zkoumat proč web nemaká, když tolik investujeme do reklamy a seo. Svěřte proto tvorbu webu opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených klientů.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a ustavičně budou) základem seo, eventuálně spíše, faktory usměrňující hodnocení webu a dohromady i jeho pořadí ve serp, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem předně. Avšak právě už je zřejmé, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou cenu - ověřený jistě. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních postupů. Můžeme objevit, že google klade v první řadě maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (snad) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz